środa, 26 listopada 2014

Bazylia- słodka kotka, która sama pcha się na twoje kolana.

Bazylia to słodki kociak, który bardzo pragnie własnego ciepłego kojca i  rodziny. Jest nie tylko śliczna , ale posiada także przemiły charakter, dzięki któremu łatwo ją pokochać .Kicia ma bardzo ciekawe umaszczenie, grzbiet i głowa są szare i pręgowane, zaś łapy, brzuszek i pyszczek białej maści. Na policzku w pobliżu nosa widoczna jest ciemna plamka. Trafiła do schroniska w tegoroczne wakacje z powodu alergii jednego z domowników. Jest bardzo przyjazna i dosłownie gdy weszłam do boksu dla kotów, choć wcale mnie nie znała, weszła mi na kolana. Możliwe, że niedługo wstawimy zdjęcia ze spaceru z nią, na który już niedługo się wybierzemy. Bazylia oprócz swego obłędnego imienia jest tak jak mówiłam naprawdę kochanym kotkiem, który zasługuje na najlepszy dom pod słońcem. Zachęcam was do zaadoptowania jej lub chociaż do zaopiekowania się nią w schronisku. Oto parę jej zdjęć:






2 komentarze:

  1. Cóż za urocza kotka <3
    Z chęcią bym ją przygarnęła, ale mój tata i siostra są uczuleni, a poza tym Noris nienawidzi kotów :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś miałam uczulenie na sierść kota ale jakoś samo mi przeszło. Moja Sindi także nienawidzi kotów, to był powód oddania jej do schroniska przez jej poprzednich właścicieli :(

      Usuń