czwartek, 24 kwietnia 2014

Teo - idealny kundelek

Teo to kochany kundelek, ale co tu więcej pisać... Sami przeczytajcie:


"Nazywam się Teo, wołają na mnie
"Ząbek"
Jestem sympatycznym mieszańcem,
który szuka domu i miłości.
Znam komendę; siad, czekaj i szukaj.
Jestem chętny aby nauczyć się więcej.
Chętnie biegam z kijkiem, piłeczką,
uwielbiam wszelkie zabawy i pieszczoty.
Jeżeli chcesz mnie bliżej poznać, to zabierz mnie
 przynajmniej na spacer.
Nie muszę mieć smyczy, jestem posłuszny :)
                                                               ,, Ząbek ''


A oto zdjęcie tego idealnego pieska:




 W naszym schronisku tylko przy boksie Teo wisi taka tabliczka, mamy nadzieję, że szybko zadziała i niedługo piesek znajdzie swój dom. Chciałabyśmy jeszcze powiedzieć,  że jeżeli ktoś z Was jest zainteresowany adopcją zwierzęcia z naszego schroniska, to chętnie mu pomożemy i na przykład spotkamy razem w naszym koszalińskim schronisku. Można się skontaktować pod mailem: lovepets244@gmail.com lub primaballerina24@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz